Thursday, April 29, 2010

lesSOn tOday!

brtemu lg kite yee...heee..
hari ni aku nak bagi tazkirah sikit untuk sesape saje yg jumpe page aku..
same ade secara sengaja..x sengaja Or yang same waktu dengannya..
hOpe anda sume sudi membacenye..
aku sangat menghargai...trharu giler..keh3..
sape kat sini pernah kapel???
x payah angkat pape pn..juz jwab dlam hati sudah..weee
ehh..aku pun pernah kapel..yeay..kite same la..sep sket..ha3..
tapi tu mase aku mude2 dulu..skang nie kembali single tgGu Org msuk meminang jee..huuu..
aku juz nk share sOmething ngan anda sume la..
knape bler anda kapel anda akan ckap "he's mine" "syg smpi mati" "can't live without u" ??
waduh3..ayat sungGuh menusuk di kalbu..pe kate Org, jiwang tahap gaban eh..(aku men redah je nie)..huuu..
pernah x anda sume ckap camtu kat ALLAH, Rasullullah, family anda Or adik bradik anda yg trcinte..x pun paling kurang kwan2 anda?
haa..tengOk tu..de yg geleng2 tu..
pe kate anda muhasabah diri sikit..cube renung sejenak...
"sayang n cinte la banyak mane pun bOy Or girls tu, tp jika mreka bukan jdOh anda x ade maknenye anda akan bersatu n benci banyak mane pun la seseOrang tu tp jika mreka jdOh anda,anda x ade hak untuk menOlaknya."
pernah dengar x ayat nie?aku men mOdify je nie..ikut sedap rase jee...huuu..
haaa..lg 1, "bOleh jadi sesuatu yg kamu suka itu akan mendatangkan kbrukan kepada kamu n bOleh jadi juga sesuatu yg kamu benci itu akan mendtangkan kbaikan kepada kamu..sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala sesuatu."
sO, walaupun kite selalu banyak buat dOse kt Allah tapi Dia masih lagi syang kt kite..Dia bg lg nikmat2 yg sangat indah untuk kite..
jngan bile Allah dah tarik sesuatu yang berhrga dlam hidup kite, baru kite akan sedar n mnyesal sangat2..
jngan nasi dah menjadi bBur Ok kwan2 ku?
kite perlu saling ingat meningati k..nie pn aku mengingatkan diri aku gak..
same2 la kite ye..salam..^_^

No comments:

Post a Comment