Monday, June 14, 2010

giler2

sekarang ni ramai yang kecoh pasal bola kan..
bagi la banyak mana duit pun tapi aku tetap tak suka bola..
bagi aku bola tu ibarat seseorang yang memang ye2 nak dapatkan sesuatu tapi bila dah dapat dia tendang..
sadis sungguh..tapi aku percaya, pemain bola tak macam tu kot..heeee
tu simbolik je ok..orang sibuk dengan bola tapi aku sibuk membilang hari nak masuk sem baru..waaa..dah tak lama lagi dah..dup dap dup dap
haa lagi satu sekarang nie musim orang kahwin..
antara musim bola dan musim kahwin..tentu la aku pilih musim kahwin..
boleh makan free..cuci2 mata..belajar macam mana nak sanding nanti..wakakaka
semalam aku ikut abang aku gi karaoke..
konon2 nak jadi macam artis la sekejap..
akibatnya, suara aku berubah sama sekali..ambik kau..nak sangat jadi 'artis'..ha3
balik rumah je, suara aku jadi romantika sikit..keh3
bukan tu je, lepas karaoke singgah kejap di fun fair..maklum la, dah lama tak jejak kasih kat situ..
ape lagi, kami pun main langgar2 kereta..
perghh..memang syok habis..dapat lepas tension..konon2 nye la..alih2 dapat cenderamata lebam di kaki..ha3
datang dengan harapan, pulang dengan ketempanggan..hu3

4 comments:

  1. hehehe sekarang memang demam bola semuanya...

    ReplyDelete
  2. tidak suka bola ?, tapi punya kata hikmahkan, bagi hikmahnya ya..

    ReplyDelete
  3. banyak nilai positive dalam game bola. selain sport juga bisa dapat sohib. etc/.

    ReplyDelete
  4. aku suka kalau musim exam
    sunyi sepi je
    huahua

    yeke -.-"

    ReplyDelete